Remiksy Rolling Stones i Stinga. Klasycy rocka na taneczną nutę.

rolling stones remix

Ostatnie dni przyniosły nam nie tylko nowe odświeżenia starych hitów, o których piszemy co kilka dni. Teraz przyniosły nam dwa ciekawe remiksy wykonawców zaliczanych do klasyki rocka. Grupa The Rolling Stones działa od lat 60-tych, a Sting od dekady 70. Oto nowe remiksy Rolling Stones i The Police, których autorami są Alok i Dave Aude.

 

Remiksy Rolling Stones i Stinga?! To rzadka sprawa! Z tym większym zaciekawieniem sięgamy po nie, bo angielska grupa rockowa The Rolling Stones wydała 30 albumów studyjnych, 28 albumów na żywo, 26 albumów kompilacyjnych i 120 singli. Te pierwsze pojawiły się w 1963 roku. DJ’e i producenci najbardziej (i nie tylko oni) lubią “Satisfaction”, które pojawiło się w różnych przeróbkach.

Utwór „Living in a Ghost Town” to pierwszy premierowy singiel zespołu od 8 lat. Kawałek powstał i został nagrany w Los Angeles oraz Londynie w warunkach izolacji. Łatwo zauważyć, że już oryginał  kołysze i ma swój taneczny feeling. Oto on.

 

 

A to już remix wykonany przez brazylijskiego producenta. To Alok czyli Alok Achkar Peres Petrillo. Trzeba przyznać, że producent właściwie podszedł o nadania utworowi „Living in a Ghost Town” klubowego szlifu, na tyle lekkiego, że powinien on być doceniony przez szeroką rzeszę DJ’ów. Zobaczymy za tydzień w naszym “Remix Tygodnia“.

 

 

W drugim przypadku mamy do czynienia z nie takim zwyczajnym odświeżeniem, bo „Don’t Stand So Close to Me” to przebój brytyjskiego zespołu rockowego The Police, wydany we wrześniu 1980 roku jako główny singiel z trzeciego albumu “Zenyatta Mondatta”. Dziś to klasyka rocka. Oto on.

Sting był wówczas wokalistą The Police, nic więc dziwnego, że teraz firmuje solo po części swoje dzieło.

 

Amerykański producent Dave Aude uchodzi w USA za jednego z najlepszych speców od remiksowania. Ma na koncie produkcje dla: Madonna, Barbara Streisand, Fergie, … lista jest długa.  Zresztą to nie pierwszy Jego remiks dla Stinga.  Wcześniej był to utwór “50k”.

Jak widać Dave Aude nie pociął za bardzo utworu, zachował i skupił się głównie na refrenie oryginału. Całość opakował w lekki klimat tech-house.

 

zobacz tanecznego rocka SZTYWNY PAL AZJI w remiksie