Najczęściej zadawane pytania

Poniżej znajdziecie zbiór najczęściej zadawanych nam pytań na podstawie nadesłanych maili i połączeń telefonicznych.

Każdy czynnie pracujący DJ w charakterze klubowego, radiowego lub tzw. eventowego, czyli szeroka gama różnego rodzaju imprez okolicznościowych, gdzie publicznie odtwarza się muzykę.

Podaj nam ostatnie miejsce w którym prowadziłeś imprezę jako DJ, albo takie, które zdarzało się najczęściej. Ważne abyś podał wszystkie dane o które prosimy.

Zachęcamy Cię do zapoznania się z zaletami korzystania z jednego i drugiego serwisu. Kliknij w ikonkę płyty CD, aby dowiedzieć się więcej o serwisie CD Pool, a w ikonę dysku USB, by dowiedzieć się o serwisie Digital DJ.

Opłata za abonament i oplata za legitymację członkowską są opłatami nierozłącznymi i koniecznymi w przypadku chęci korzystania z naszego serwisu. Nie ma możliwości opłacenia tylko jednej z nich.

Wykupując legitymację członkowską na okres 6 miesięcy użytkownik zobowiązany jest do doładowywania transferu co 30dni (chyba, że korzysta z wariantu półrocznego). Po zakończonym okresie pół roku można wstrzymać korzystanie z subskrypcji o czym nie trzeba nas informować.

Tak, można korzystać z dwóch serwisów jednocześnie.

W tym wypadku najrozsądniejszą opcją jest korzystanie z pakietu CD Pool A1, wtedy można rozszerzyć go o preferencyjny pakiet transferu digital, który nie jest dostępny przy subskrypcji samego serwisu cyfrowego.

Tak, w takich przypadkach przewidujemy status “ADEPT”.

W przypadku ubiegania się o taki status prosimy w sekcji “Miejsce grania” wpisać słowo “ADEPT”.

WAŻNE

W opisie prosimy o opisanie swojej dotychczasowej działalności i doświadczeń związanych z DJką, opisanie posiadanego sprzętu również działa na plus.

Nie, działalność nie jest punktem obowiązkowym, natomiast pozytywnie wpływa na rozpatrzenie formularza w przypadku wątpliwości.

Tak, jesteśmy płatnikiem VAT i na wszystkie płatności wystawiamy faktury VAT 23%.

Jeżeli potrzebna jest opcja faktury, prosimy o zaznaczenie tego podczas rejestracji i podanie pełnych danych firmy. W przypadku nie podania takich danych późniejsze wystawienie faktury nie będzie już możliwe.

Tak, jest to możliwe w przypadku obydwu serwisów. Jeżeli chcesz poznać szczegóły, napisz do nas!

Masz jeszcze więcej pytań?

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego.