DJ Raport zaprasza do lektury. Znajdziesz tu nasze rekomendacje na temat muzycznych premier

DJ KURS > Radio dla Ciebie planuje szkolenia dla DJ ów

Ośrodek Szkoleń Medialnych Radio dla Ciebie planuje szkolenia dla DJ ów i prezenterów muzycznych przy współpracy z DJ Promotion. W pierwszej kolejności będą dedykowane osobom czynnie działającym w branży muzycznej. Nie będzie to tradycyjny DJ Kurs roku. Będą to krótkie szkolenia z wąskich dziedzin tematycznych. Tematyka ta będzie omawiana także w piątkowych audycjach “Wieczór i Noc DJ’ów”.

 

 

Państwowa rozgłośnia regionalna Radio dla Ciebie dzięki dwóch swoim DJ ‘om ma długie tradycje w propagowaniu muzyki klubowej. Na początku lat 90-tych powstał program “Wieczór i Noc DJ ów” prowadzony przez Bogdan Fabiański i Paweł Bobrowski. Teraz Radio dla Ciebie planuje szkolenia dla DJ ów i prezenterów muzycznych wspólnie z organizacją DJ Promotion. Został już opracowany wstępny plan szkoleń. Nie będzie to typowy DJ Kurs, ale seria krótkich szkoleń. Całość koordynuje Paweł Bobrowski.

dj kurs
Bogdan Fabiański i Paweł Bobrowski

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Centrum Szkoleń medialnych to komórka specjalizująca się w różnych rodzajach szkoleń dla mediów. DJ Kurs to nie tutaj. Nie znajdziecie typowego szkolenia jakie oferują różne firmy czy organizacje. Wykładowcami są specjaliści z różnych uczelni i ich wydziałów związanych z mediami, jak np. Uniwersytet Warszawski.

Oto lista zagadnień takich szkoleń. W dalszej kolejności planowane jest wystawianie certyfikatów potwierdzających zdobycie takiej wiedzy.

 

 

Jak przygotować atrakcyjną imprezę?
1. Imprezy klubowe, eventy, bankiety, studniówki, wesela.
a. Znajomość odpowiedniego dobierania repertuaru muzycznego dla poszczególnych rodzajów imprez.
b. Techniczne różnice w budowaniu programu muzycznego.
c. Techniczna obsługa sprzętu muzycznego oraz jego optymalna konfiguracja w kontekście powyższych rodzajów imprez.
d. Przygotowanie odpowiedniego scenariusza imprezy.
e. Stosowna kreacja wizerunku prowadzącego imprezę.
f. Znajomość zwyczajów, tradycji, konkursów, zachowań integrujących gości.

Miksowanie nagrań.
1. Teoretyczne podstawy łączenia nagrań.
2. Zajęcia praktyczne klubowego miksowania.
3. Zasady tworzenia set-ów muzycznych.
4. Zajęcia praktyczne miksowania przy użyciu mikrofonu.

Prawne aspekty publicznego odtwarzania muzyki.
1. Skąd wynika obowiązek opłat w kontekście publicznego odtwarzania muzyki?
2. Rodzaje tantiemów wynikających z publicznego odtwarzania muzyki.
3. Kto jest zobowiązany do uregulowania należności?
4. Organizacje zbiorowego zarządzania i ich rola na rynku muzycznym.

Budowanie wiarygodności i profesjonalizmu brzmieniem głosu.
1. Trema – sposoby radzenia sobie z tremą. Jak kreatywnie wykorzystać tremę?
a. prawidłowe oddychanie, ułatwiające rozluźnienie i sprzyjające gotowości mówienia w każdej sytuacji,
b. sposoby panowania nad mimiką, aby umiejętnie ukryć zdenerwowanie
c. świadoma, swobodna postawa.

2. Głos – cechy głosu i możliwości ich zmiany.
a. panowanie nad wysokością głosu, która ma wpływ na wrażenie słuchacza,
b. panowanie nad tempem mówienia,
c. dynamika głosu utrzymująca uwagę słuchacza.

3. Intonacja – jak zapobiec obniżeniu uwagi słuchacza lub zniechęceniu go do słuchania audycji.
a. umiejętność zamykania zdań, dążenie do stanowczego i pewnego brzmienia,
b. rola pauzy w zdaniu,
c. logiczne akcentowanie.

4. Wyrazistość – medialne standardy wypowiadania się, a komunikatywność.
a. usprawnianie pracy narządów mowy,
b. ćwiczenia poprawiające dykcję,
c. precyzja brzmienia i jej wpływ na wiarygodność.

Budowa marki osobistej i firmowej w nowych mediach.
Szkolenie jest kierowane do osób dla których wizerunek w sieci i budowa marki osobistej jest ważny. Wizerunek ten jest kluczowy w zdobywaniu zleceń i bookingów.
Rozwój internetu determinuje do wykorzystania wszystkich niezbędnych form komunikacji, promocji i utrwalania czy budowania wizerunku i marki.
Szkolenie zapewni zapoznanie się z platformami internetowymi służącymi budowaniu marki, zostaną zaprezentowane case study (analizy przypadku).
Istnieje możliwość przeprowadzenia analizy konkretnej marki i uzyskanie rekomendacji w trakcje zajęć. Po szkoleniu uczestnicy będą swobodnie poruszać się w tematyce nowych mediów, nowoczesnej komunikacji, a także poznają wiele platform internetowych.

 

DJ Kurs > Tematyka ta będzie omawiana także w piątkowych audycjach “Wieczór i Noc DJ’ów” gdzie będzie możliwość kontaktu telefonicznego z prowadzącymi.

 

Exit mobile version