dzięki żę jesteś tribbs lanberry

Oto kolejny przykład, że piosenka zaśpiewana po polsku znakomicie koresponduje z tanecznym beatem. “Dzięki, że jesteś” to bardzo dobra robota Tribbs’a. Chcecie wiedzieć dlaczego?

 

“Dzięki,że jesteś” to autorski utwór Lanberry i Tribbs’a. Nieskomplikowany tekst, prosty lajt motyw, czytelny taneczny beat i bardzo dobrze spreparowany aranż (o tym niżej) – to jest to co na pewno pomoże temu utworowi zyskać względy DJ’ów.

 

 

Lanberry właściwie od zawsze (2015) eksperymentowała z gatunkami muzycznymi. Już wydany w 2016 roku “Piątek” to stylistyka deep house, a do tego pojawił się Waveshock remix (oficjalnie nie wydany), co na tamte czasy (siedem lat temu!) można nazwać “muzyczną odwagą”. Było to bliskie brzmieniom future house.

Ale rok później pojawia się kolejny remiks – Melo Kids, do “Ostatni Most“. To już czysta stylistyka house. Nieco później była przygoda nawet z prostymi brzmieniami “dance”. Niejako po drodze wokalistka trzymała się muzyki pop, a czasem nawet alternatywy, a ostatnio bliżej było jej do pop rocka.

To nie przypadek

że się spotkali w studio. Ona po prostu to czuje. Pewnie nie trzeba było Jej przekonywać Lanberry do nagrania takiego kawałka jak “Dzięki,że jesteś”. A gdy jeszcze pojawia się Tribbs…

Trzeba przyznać, że swego czasu nawet narzekaliśmy, że Mikołaj za bardzo zagalopował się w slap house. Po krótkim czasie producent przekonał nas, że miał tego świadomość. Takie “Just Us” czy “Kiedy cię znajdę” pokazało, że ma szerokie horyzonty muzyczne jako producent.

Do tego dochodzi udane podejście do hitu Manaam “Krakowski spleen”, bo docenili go DJ’e. Dotarł do top 10 Polish dance chart.

W “Dzięki,że jesteś” Tribbs zaskoczył nas jeszcze bardziej niż poprzednio. Chodzi głównie o aranżacyjne kombinacje na frazach, szczególnie tam (przy końcu), gdzie imituje (bo raczej nie gra) rockową gitarę. Trochę to wzorowane na Lost Frequencies, ale czuć tu własny pomysł.

Dzięki, Tribbs, dzięki, Labberry 😉👍😔😉👍😔😉👍😔

Czekamy teraz, jak to przyjmą nasi DJ’s….