Formacja The Black Eyed Peas na początku swojej działalności (dość dawno temu) pokazała nam, że ich muzyczne pomysły mają taki wesoły dodatek. Potem przyszły chude lata i jcj eksperyment z muzyką Black. W 2019 roku wrócili z “Ritmo” i okazało się, że powrócił także ten wesoły dodatek. Potwierdza to również najnowszy utwór “Mamacita”.
Po ciągle jeszcze popularnym ?Ritmo (Bad Boys For Life)? – Black Eyed Peas prezentują kolejny singiel o nazwie ?Mamacita?, w którym gościnnie pojawił się Ozuna. Sześciokrotni zwycięzcy nagrody Grammy połączyli siły z latynoską gwiazdą ? Ozuną. To artysta, który 4 razy pobił rekord Guinessa jako najlepiej sprzedający się latynoski artysta na świecie. Jego singiel ?Fantasía? z najnowszego albumu – ?Nibiru? zdobył pierwsze miejsce zarówno na liście Billboard Latin Airplay i Latin Rhythm Airplay.
I tym razem nie zawiedziemy się na The Black Eyed Peas! Wprawdzie sam tytuł jest bardzo banalny, bo tytuł “Mamacita” pojawiła się już wielokrotnie, ale w tym przypadku mamy wesoły dodatek
W kawałku ?Mamacita? Black Eyed Peas łączą hip-hop, pop, muzykę klubową i latynoski rytm.
?Mamacita? to drugi singiel zespołu wydany w nowej wytwórni oraz okazja do ogłoszenia nowego członka grupy, czyli J.Rey Soul! Podobnie jak Apl.de.ap, artystka pochodzi z Filipin. Fani Black Eyed Peas znają J.Rey Soul i pamiętają jej udział w projekcie z 2018 roku ?Masters of the Sun Vol.1? oraz występy na trasie koncertowej zespołu z 2019 roku. Teledysk do singla został wyreżyserowany przez Juliena Christiana Lutza aka Director X. Na klipie ekipa Black Eyed Peas i Ozuna są ubrani w ciuchy Gucci – jest to znak nowej wielkiej kolaboracji.
Czy ?Mamacita? powtórzy ogromny sukces ?Ritmo (Bad Boys For Life)?? Utwór w niecałe 6 miesięcy zdobył ponad miliard odtworzeń w serwisach streamingowych. W tym momencie utwór ma na Spotify prawie 450 milionów odtworzeń co czyni go najpopularniejszym numerem grupy na tej platformie, wyprzedzając nawet hity takie jak ?I Gotta Feeling? czy ?Where Is The Love?. Singiel zyskał liczne wyróżnienia na całym świecie.
Zdobył platynowe certyfikacje w krajach takich jak Włochy, Szwajcaria, Brazylia, Argentyna, Kolumbia, czy Costa Rica. W międzyczasie teledysk do ?Ritmo? ma na YouTubie już ponad 600 milionów wyświetleń.
Magazyn Rolling Stone opisał klip do ?Ritmo (Bad Boys For Life)? jako ?ekstrawagancki i kolorowy?, a w Billboard można było przeczytać o ?klimacie lat dziewięćdziesiątych razem z neonowymi światłami i scenerią z Miami przeplataną z scenami z filmu ?Bad Boys for Life? z udziałem Willa Smitha?.