Lato, wakacje, ale Tiesto tym razem nie robi “na słodko”. Jego nowy utwór “Hot In It” zaskakuje bezkompromisowością, bo nie jest to typowy mainstreemowy hit do radia. Na wokal dobrał sobie Charli XCX.
“Hot In It” pokazuje właśnie to bezkompromisowe podejście Tiesto do muzyki, bo po piosence “Don’t be shy” stawialiśmy pytanie sugerujące totalne pójście na tzw. komercję.
W “Hot In It” zaskakuje przede wszystkim mocno zaakcentowany dość surowy beat, ale – z drugiej strony nie wyobrażamy sobie takiej wokalistki jak Charli XCX w czymś równie słodkim co hit z Karol G. W dodatku na wokalu zastosowano efekty, aby sam nie był czasem za słodki. No bo ta wokalista to zadziorna, przynajmniej artystycznie , dziewczyna.
Efekt? Mamy takie właściwie tech-house’owy kawałek z porywającym wokalem. Prawdopodobnie nie będzie to radiowy hit, ale dajemy mu wielki PLUS za bezkompromisowość.
Jak mówi producent:
- Kiedy tylko usłyszałem Charli w tej piosence, wiedziałem, że to będzie hit. Niesamowicie było obserwować reakcje ludzi na przesłanie tego utworu. To prawdziwy ogień. Jestem podekscytowany, że w końcu ten numer ujrzał światło dzienne…
Album
“Hot in It” to czwarty singiel z nadchodzącego albumu Tiesto. Wcześniej fani mieli okazję poznać przeboje “The Business” (1,4 miliarda streamów), “Don’t Be Shy” z Karol G i “The Motto” z Avą Max, które łącznie zgromadziły 2,5 miliarda odsłuchów.
Singiel “The Business” zdobył platynowy status w 15 krajach, a w 8 kolejnych pokrył się złotem. Ponadto piosenka znalazła się na listach przebojów w 10 krajach oraz w top 50 na Spotify w 31 krajach.
Niedawno Tiësto zapisał się w historii w inny sposób. Chodzi o “Don’t Be Shy” z Karol G. Była to pierwsza anglojęzyczna piosenka kolumbijskiej wokalistki i pierwsza współpraca DJ z przedstawicielem sceny latynoskiej. Obecnie utwór ma 693 miliony streamów. Trzeci singiel z nadchodzącej płyty Tiësto, “The Motto” z Avą Max, przekroczył 691 milionów streamów.
Co przyniesie ten zapowiadany album? Tego na razie nie podano, ale raczej nie będą to tzw. wypełniacze.
Ona
Charli XCX to oryginalna ikona współczesnych czasów. Muzycznie połączyła elementy muzyki alternatywnej z mainstreamem. Furory akurat u nas nie zrobiła, ale taki utwór z jej udziałem jak “Out out” był bardzo popularny.
Przypomnijmy też “Dirty Sexy Money”, który bardzo się u nas podobał.
Wiosną 2022 roku wydała najnowszy album “Crash“.
Wokalistka zwiastowała tą nową piosenkę na swoich profilach na TikToku, gromadząc 50 milionów odsłon. Jak widać nie szczędzi swoich wdzięków, aby przekonać fanów do jej nowego utworu.
https://www.instagram.com/p/CfegkoeDOZ_/?utm_source=ig_web_copy_link