Oto trzy nowe wersje starych hitów, które Wam polecamy. Covery: ABBA w wykonaniu Cher, Madison Avenue i klubowy klasyk Nightcrawlers. Każdy z nich ma inny pomysł na odświeżenie. Sprawdźcie koniecznie ! Utwory już dostępne w serwisie www.digitaldj.pl.
“Gimme! Dawaj! Dawaj! (A Man After Midnight)” to był pierwszy singiel z czwartej płyty ABBA” Dancing Queen “. Powstał w 1975 roku. Teraz na fali popularności filmu “Mamma Mia! Here we go again” , w którym Cher wystąpiłą wykonując inną piosenkę ABBA.
Nowa wersja Cher wyprodukowana została przez jej długoletniego współpracownika Marka Taylor, który był odpowiedzialny za produkcje Jej mega hitu “Believe”. Producent starał sie połączyc teraz zamiłowanie Cher do brzmienia z lat dziewięćdziesiątych z dużą wiernością oryginalnemu materiałowi. Ponownie zastosował (jak w “Belive”) efekt wokodera, który znacznie wtedy wzbogacił piosenkę.
W filmie Cher śpiewa “Fernando” (z Andym Garcia) i “Super Trouper” (z całą obsadą). Tak oto zdecydowano, aby Cher nagrała cały album z coverami hitów ABBA. Nazywa się on “Dancing Queen”. Pojawi się 28 września 2018. Będzie zawierał takie utwory:
- ?Dancing Queen?
- ?Gimme! Gimme! Gimme! (A Man After Midnight)?
- ?The Name Of The Game?
- ?SOS?
- ?Waterloo?
- ?Mamma Mia?
- ?Chiquitita?
- ?Fernando?
- ?The Winner Takes It All?
- ?One Of Us?
Madison Avenue to formacja z Australii. Dokładnie duet: Andy Van Dorsselaer i Cheyne Coates. Utwór “Don’t call me Baby” nagrali w 1999 roku istał się hitem w ich kraju. Rok póżniej na świecie. Teraz – ekipa w mało znanym skłądzie: Tom Ferry, TRU Concept i wokalistka Dee Ajayi – nagrała cover, które nie “powala z nóg”, ale dawno nie mieliśmy przeróbki tego hitu, dlatego warto go przypomnieć. Label Spinnin Records.
Alex Guesta & Nicola Fasano i legendarny raper Fatman Scoop odświeżyli legendarny klasyk House “Push The Feeling On”. Powstał on w 1992 roku. Nagrała go szkocka formacja The Nightcrawlers.
Ta nowa zaskakuje energią wywołana przez tribalowe brzmienie i ekspresyjny rap Fatman Scoop. Do tego odjechana trąbka niczym z “Samba de Janeiro”.