don't you worry, black eyed peas, shakira david guetta

Ta formacja od lat wypracowała sobie swój wesoły muzyczny styl jaki polubiliśmy. Po prawie rocznej przerwie od poprzedniego singla „Hit it” Black Eyed Peas znów idą na maksa! Bo tak trzeba określić projekt, w którym pojawiają się dwie inne topowe marki.

 

Poza bodaj jednym wyjątkiem kiedy Black Eyed Peas zapędzili się w meandry muzyki hip hop zawsze można było oczekiwać od nich czegoś oryginalnego. I tak trwa to już lat kilkanaście. Te u nas najpopularniejsze to „Ritmo” i „Mamacita”, choć jeszcze wcześniej było kilka świetnych tytułów spod ich ręki. Ten nowy nazywa się „Don’t you worry” , a więc – po prostu – „nie przejmuj się”.

Wesoło i energetycznie – to najkrótszy opis „Don’t you worry”, który kontynuuje tradycyjny styl BEP. I to jest ten fenomen, że tyle lat robią w charakterystycznym – niezmiennym brzmieniu – i ciągle brzmi to atrakcyjnie.

Widać to już po kilku dniach od premiery, bo podoba się naszym DJ’om. Utwór jest już na #16 w Digital DJ z trendem rosnącym. jeszcze lepiej to widać na YouTube. Jak zespół informuje na swoim profilu Insta w weekend zrobili … 10 milionów !

 

Z pewnością ważnym elementem jest tu umieszczenie go w grze Beatstar, przebojowej grze rytmicznej, którą zainstalowało ponad 30 milionów razy od czasu premiery we wrześniu 2021 roku.

Znów razem

To już drugi raz, kiedy Black Eyed Peas i Shakira współpracują ze sobą. Ich ostatnia współpraca „GIRL LIKE ME” pokryła się złotem i zgromadziła ponad pół miliarda streamów.

„Don’t you worry” ponownie łączy także Guettę i BEP. Po raz pierwszy współpracowali w 2009 roku nad światowym hitem „I Gotta Feeling”.

 

Przypomnijmy

W ciągu ostatnich 25 lat trio z Los Angeles — will.i.am, Apl.de.Ap i Taboo — zdobyło sześć nagród Grammy. Sprzedało 35 milionów albumów oraz 120 milionów singli.

Stali się „drugim najlepiej sprzedającym się artystą/grupą wszech czasów w zakresie pobranych utworów” według Nielsena. Wylądowali na liście „Hot 100 Artists of the Decade” Billboardu.

Sprzedając ponad 3 miliony biletów, grając ponad 300 koncertów w 30 różnych krajach, w tym na głównych stadionach. Uświetnili największą scenę na świecie przełomowym występem na Super Bowl XLV Halftime Show w 2011 roku.

W 2019 roku rozpoczęli nową erę dzięki singlowi „RITMO (Bad Boys For Life)” pobili liczbę streamów na Spotify takich klasyków, jak „I Gotta Feeling” i „Where Is The Love?”.

Kolejny singiel „MAMACITA” z Ozuną i J.Reyem Soulem tylko przyspieszył sukces Black Eyed Peas osiągając pół miliarda odtworzeń.

O Shakirze i Davidzie Guetta pisaliśmy już wielokrotnie i często.