DJ Raport przedstawia hymn na EURO 2024: meduza, onerepublic, leony, "fire"

14 czerwca 2024 na stadionach Niemiec odbędzie się UEFA EURO 2024. To już całkiem blisko. Dziś poznajemy jeden z oficjalnych utworów tej imprezy. Oto “Fire”, który stworzyli MEDUZA, OneRepublic i Leony.

 

 

Dziś poznajemy jeden z oficjalnych utworów siedemnastego turnieju o mistrzostwo Europy w piłce nożnej czyli UEFA EURO 2024. “Fire” czyli “ogień” – jak przystało na tego typu imprezę musi być pełen wzniosłości. Oto jak w/w artyści wykonali zadanie.

 

 

Włoskie trio MEDUZA wyprodukowało utwór w sobie typowym stylu czyli w sporej elektronicznej dawce. Na wokalu pojawiają się nominowany do Grammy Ryan Tedder i zespół OneRepublic oraz niemiecka wokalistka oraz songwriterka Leony. Tedder ostatnio jest bardzo aktywny, bo pojawił się w “I don’t wanna wait”, z D.Guettą. Dotarł obecnie do Top 20 Polish Dance Chart.

Artyści przygotowują w ten sposób słuchaczy i kibiców na to, co przyniesie pełne niezapomnianych sportowych chwil lato. MEDUZA, OneRepublic i Leony pojawią się na ceremonii zamknięcia mistrzostw, by podsycić sportowe emocje wykonaniem „Fire” na żywo.

Jak mówią:

MEDUZA:

– Siła muzyki jednoczy nas teraz bardziej niż kiedykolwiek. Jesteśmy bardzo podekscytowani wydaniem „Fire”, oficjalnego hymnu UEFA EURO 2024 i mamy nadzieję, że kampania #lightyourfire rozpali pasję kibiców piłki nożnej i słuchaczy muzyki na całym świecie, łącząc ich we wspólnym świętowaniu. Nie możemy się doczekać rozpoczęcia turnieju i rozświetlenia sceny – komentują członkowie MEDUZY.

Ryan Tedder dodaje:

– Dzień premiery „Fire” jest dla nas wyjątkowy. Napisaliśmy tę piosenkę specjalnie z myślą o UEFA EURO 2024. Zrobiliśmy to dla fanów piłki nożnej na całym świecie. Wspólnie z MEDUZĄ chcieliśmy zjednoczyć wszystkich i jesteśmy podekscytowani, widząc, jak piosenka inspiruje fanów na całym świecie. Dołącz do nas, podziel się swoją pasją i rozpalmy ogień razem, odliczając czas do rozpoczęcia turnieju.

Kampania

Jak widać, UEFA EURO 2024 to nie tylko sport, ale całą marketingowa otoczka. Wraz z premierą piosenki, UEFA rusza z inspirującą kampanią #lightyourfire. Ma ona zachęcić fanów z całego świata do podzielenia się tym, co rozpala w nich ogień emocji.

Za sprawą nowej inicjatywy UEFA chce, by fani poczuli ducha mistrzostw i zaangażowali się w nie. Organizacja zachęca fanów do publikowania filmików, w których w rytm piosenki pokazują ogień. Kampania jest nie tylko okazją do pochwalenia się swoimi zainteresowaniami, ale także szansą na wygranie biletów na zaplanowany na 14 czerwca wielki finał turnieju.

Turniej potrwa do 14 lipca. Będzie rozgrywany w dziesięciu miastach na terenie całych Niemiec – w Berlinie, Kolonii, Dortmundzie, Düsseldorfie, Frankfurcie, Gelsenkirchen, Hamburgu, Lipsku, Monachium i Stuttgarcie. Pokazując europejską piłkę nożną na najwyższym możliwym poziomie, turniej zgromadzi kibiców z całego świata.