PHONE Meduza Meduza Sam Tompkins Em Beihold

Autorzy hitów “Lose Control”, “Piece of my Heart” i kilku innych wracają ze swoim najnowszym “telefonicznym” dziełem. Od razu da się zauważyć, że jest energetyczniej.

 

Dzięki takim formacjom producenckim jak  Meduza współczesna muzyka taneczna ciągle potrafi być oryginalna. Trio z Włoch znów idzie swoją wizją i brzmieniem, ale widzimy pewne nowości.

 

W ?Phone? jest energetyczniej, ale czy równie ciekawie i tanecznie jak w przypadku “Lose Control”, “Piece of my Heart”, “Bad memories” czy “Paradise”? Wydaje się, że Panowie Luca De Gregorio, Mattia Vitale i Simone Giani czyli Meduza jadą trochę za szybko. Utwór nagrali w tempie 130 BPM. Sprawdziliśmy, wszystkie poprzednie były wolniejsze.

Z drugiej strony Meduza nie byłaby Meduza, gdyby producenci nie tworzyli po swojemu, a nie pod obecne trendy. jest jeszcze inne novum, bo zaprosili do współpracy innych (niż dotąd) i nieznanych bliżej `artystów. To Brytyjczyk Sam Tompkins i amerykańska wokalistka Em Beihold.

?Phone? to historia frustrującego związku. To , po części, może wyjaśniać owe szybkie tempo piosenki. Swoją drogą, być może pojawią się remiksy, jak to wcześniej bywało.

O triu pisaliśmy już wielokrotnie, oddajmy zatem miejsce tym nieznanym.

Sam Tompkins

jest obecnie jednym z najszybciej rozwijających się na świecie brytyjskich wokalistów. Brytyjczyk natychmiast podbił serca amerykańskich gwiazd. Nicki Minaj użyła sampla ?Whole? w singlu ?Love In The Way?. Inny kawałek –  JNR Choi – ?To The Moon? z jego wokalem osiągnął 215 mln streamów oraz szczyt listy Spotify Viral Hits.

Justin Bieber ? mistrz i przyjaciel Sama ? dzielił z nim scenę podczas europejskiej trasy koncertowej. Do grona jego fanów zaliczają się również Elton John, Shawn Mendes, FreDrake, Bebe Rexha, Krept & Konan, Chip czy Clean Bandit.

Em Beihold

Pochodząca z Los Angeles artystka zadebiutowała platynowym przebojem ?Numb Little Bug?. Utwór zgromadził ponad 500 mln streamów, wszedł do pierwszej dwudziestki listy Billboard Hot 100.

Następnie wydała EP-kę ?Egg In The Backseat?, wzbudzając uznanie takich prestiżowych gazet jak “The New York Times” i “Variety”.

 

Oboje są reprezentantami nowej generacji artystów, którzy popularność wyrasta w mediach społecznościowych.