In & Out – czy Gigi i LA Vision powtórzą sukces “Hollywood”?

in & out la vision gigi dagostino dj raport

Ich “Hollywood” zaliczyło właśnie granice 80 milionów streamów tylko na samym YouTube. Robiąc to, zapewne nie przypuszczali, że ta piosenka odniesie taki sukces. Teraz Gigi D’Agostino i LA Vision stają przed nowym wyzwaniem z nowym utworem “In & out”.

 

Gigi D’Agostino i LA Vision po świetnie przyjętym hicie „Hollywood” (podwójna platyna w Polsce!) ponownie łączą siły. Jakie są szanse, że „In & Out” sprawdzi się tak jak jego poprzednik? Sprawdźmy!

Nie ma co ukrywać, że to stare sprawdzone brzmienie a la Gigi czyli np. „L’Amour Toujours”, wzbogacone o lepiej brzmiąca “elektronikę”. Przypomnijmy, że ostatnio zrobił utwór także z VIZE “Never be lonely“.

Tym razem Gigi i Marco Sissa pracowali zdalnie, każdy w swoim studiu. Piosenka „In & Out” powstała w ciągu jednej nocy. Utwór  zachowuje klimat „Hollywood”, bo po co” zmieniać dobre auto w czasie jazdy”. Wydaje się jednak, że troche mu brakuje do słynnego hitu, jest nieco za słodki i nie wnosi czegoś świeżego, co nieco dziwi, bo Mr Gigi to gość kreatywny. Być może dostosował się do próśb wydawcy? Oceńcie zresztą sami, najlepiej na parkiecie, bo “żywych” ludzi.

Przypomnijmy, że LA Vision czyli Marco Sissa nie jest wcale takim nowicjuszem. Współtworzył z Marnikem “Up & Down” i “Alone”.

Sukcesy „Hollywood”

– podwójna platyna w Polsce i Czechach
– platyna w Austrii, we Włoszech i Słowacji
– złoto w Niemczech i Szwajcarii
– 9 zestawień Airplay i 3 zestawienia najpopularniejszych singli
– 125 tys. odtworzeń „Hollywood” w radiach w 54 krajach z dotarciem do prawie 3 mln słuchaczy
– ponad 2,4 mln Shazamów
– 7 Spotify Top 200 Weekly Charts
– 3 Spotify Top 200 Daily Chart
– 6 Apple Music Daily Charts
– 17 Shazam Charts

Gigi – trochę historii.

Włoski geniusz muzyki dance Gigi D’Agostino (Luigino Celestino di Agostino) zaczynał karierę dokładnie w 1992 roku, solo, a potem przez jakiś czas w grupie Voyageur. Ale już w tej samej dekadzie zdobył swoją popularność , dzięki takim utworom jak: „The Riddle”, „L’Amour Toujours” czy „Another Way”.

Oparty na jego największym przeboju singiel „In My Mind”, stworzony przez Dynoro, ma na Spotify ponad miliard odtworzeń i 800 milionów wyświetleń w platformie YouTube. Miesięcznie utworów Gigi D’Agostino na Spotify słucha ponad 10 milionów ludzi! Warto jeszcze przypomnieć „Bla bla bla”, który do tej pory pozostaje przykładem oryginalnej produkcji Dance, którą w pewnym momencie nazwano ” Italo Dance „.